Datum objave: 12. lipnja 2025.
Kategorija: Projekti

Čitaj mi! – natjecanje u čitanju učenika trećih razred

Cilj projekta je promicanje i poticanje čitanja, unaprjeđenja čitalačkih sposobnosti i vještina, razvijanje čitalačkih navika te promoviranje pozitivnog natjecateljskog duha.

Ishod projekta bio je da učenik/ica čita izražajno, s razumijevanjem te povezuje i objašnjava informacije i ideje.

Projekt su provele Meri Rajčić, knjižničarka i Lara Rosić, edukator rehabilitator.

Kroz mjesec svibanj i lipanj provedeno je jednominutno testiranje čitanja učenika/ica trećih razreda te je dobiven uvid u čitalačke sposobnosti učenika u školskoj godini 2024./2025. U testiranju je sudjelovalo 59 učenika/ica.

Iz svakog razreda izdvojeno je po četvero učenika/ica „najboljih čitača“ koji su sudjelovali na međurazrednom natjecanju „najboljih čitača“. U vrednovanju se bodovalo: razumijevanje pročitanog, izražajnost, brzina čitanja te broj pogrešaka.

Između dvanaest učenika izabrane su tri učenice koje su ušle u uži izbor za najbolju čitateljicu: 3.a Marčelina Sunko, 3.b Vidović Rita, 3.c. Smirčić Bruna.

Na kraju natjecanja proglašena je najbolja čitateljica trećih razreda: Marčelina Sunko.

Učenicama su uručene diplome i prigodne nagrade.

Čestitamo svim sudionicima natjecanja!

Pročitajte još

Posjet Arheološkog muzeja

Učenici petih razreda u pratnji razrednica , učiteljice povijesti Jelene Šoljak i učiteljice engleskog jezika Antonie Drlje Petrić , bili su u posjetu Arheološkom muzeju i saznali što se sve tamo krije. Tko su arheolozi, što oni rade i zašto su nam muzeji važni. ...

Inventors of the future eTwinning

Vatrena-misijaPreuzmi U eTwinning projektu je sudjelovala pedagoginja Fadila Zoranić s učenicima 3.a razreda u PB. U okviru projekta sudionici projekta izrađivali su scenarije učenja za zajedničke aktivnosti

Skip to content