Cilj projekta je promicanje i poticanje čitanja, unaprjeđenja čitalačkih sposobnosti i vještina, razvijanje čitalačkih navika te promoviranje pozitivnog natjecateljskog duha.
Ishod projekta bio je da učenik/ica čita izražajno, s razumijevanjem te povezuje i objašnjava informacije i ideje.
Projekt su provele Meri Rajčić, knjižničarka i Lara Rosić, edukator rehabilitator.
Kroz mjesec svibanj i lipanj provedeno je jednominutno testiranje čitanja učenika/ica trećih razreda te je dobiven uvid u čitalačke sposobnosti učenika u školskoj godini 2024./2025. U testiranju je sudjelovalo 59 učenika/ica.
Iz svakog razreda izdvojeno je po četvero učenika/ica „najboljih čitača“ koji su sudjelovali na međurazrednom natjecanju „najboljih čitača“. U vrednovanju se bodovalo: razumijevanje pročitanog, izražajnost, brzina čitanja te broj pogrešaka.
Između dvanaest učenika izabrane su tri učenice koje su ušle u uži izbor za najbolju čitateljicu: 3.a Marčelina Sunko, 3.b Vidović Rita, 3.c. Smirčić Bruna.
Na kraju natjecanja proglašena je najbolja čitateljica trećih razreda: Marčelina Sunko.
Učenicama su uručene diplome i prigodne nagrade.
Čestitamo svim sudionicima natjecanja!


