3. c razred - eTwinning projekti
Učiteljica: Dijana Dvornik
Tijekom nastavne godine 2020/21. učenici 3. razreda uključeni su u pet eTwinning projekata: Superčitači 2, Glazbeni vlakić, U svijetu likovnih umjetnika 3, Tajne naših ulica i trgova i Memento prijateljstva. Opis projekata možete vidjeti ovdje i u datoteci.
"Tajne naših ulica i trgova"
O projektu
Projekt „Tajne naših ulica i trgova“ provodit će se tijekom šk. god. 2020./21. Tijekom projekta istraživačkim će se učenjem otkrivati zanimljivosti o ulicama ili trgovima koje se nalaze u neposrednom okruženju škole. Ostvarene aktivnosti prikazat će se ostalim sudionicima putem digitalnih alata i kroz raznolike kreativne izraze (likovni izraz, pisanje, izrada brošura i letaka i sl.).
Partnerice u projektu su Dijana Dvornik, Osnovna škola Spinut Split, i Josipa Vitlić, Osnovna škola oca Petra Perice Makarska.
Ciljevi
- poticati učenike na istraživačko učenje u neposrednom okruženju
- istraživačkim aktivnostima otkrivati značenje hodonima (antroponima, toponima, hidronima i sl.)
- upoznati život i rad znamenitih osoba po kojima su ulice dobile ime
- koristiti IKT u nastavi
- surađivati s partnerskim školama
- učiti kako učiti
- razvijati kod učenika samostalnost
- poticati inicijativu
Radni postupak
Projekt je namijenjen učenicima od 2. do 4. razreda osnovne škole.
Zadatak je sudionika tijekom šk. godine 2020./21. istražiti tri ulice (trga) iz neposrednog školskog okruženja. Izbor je po želji.
Tijek aktivnosti:
-
prijava za projekt zainteresiranih partnerskih škola
-
dogovor o aktivnostima zainteresiranih partnerskih škola putem video konferencije
-
predstavljanje razreda i škole u kolaboracijskom alatu, npr. Padletu
-
izrada loga projekta npr. u Canvi i izbor loga
-
prvi zadatak (ulica ili trg) do 1. prosinca 2020.
-
drugi zadatak do 1. ožujka 2021.
-
treći zadatak do 1. svibnja 2021.
-
predstavljanje radova (u školi, u lokalnoj zajednici, fb stranici, TwinSpace-u)
Aktivnosti s učenicima:
- upoznati učenike s projektom
- dogovoriti i izabrati tri ulice ili trga iz neposrednog okruženja (prijedlog je da prva ulica bude ulica u kojoj se nalazi škola)
- planirati oblike i metode rada (ovisno o epidemiološkoj situaciji)
- dogovoriti istraživačke i kreativne aktivnosti:
1. fotografirati izabranu ulicu (trg) ili se fotografirati u ulici (na trgu)
2. prikazati ulicu (trg) na planu mjesta u odnosu na školu
3. istražiti i prikazati po komu ili čemu je ulica dobila ime (osoba, biljka, mjesto,
država i sl.)
4. pronaći neku zanimljivost u ulici (građevina, biljka ili sl., istražiti duljinu ulice…), fotografirati te kratko predstaviti
5. kreativno se izraziti (likovni rad, pisani rad – oblici po želji, brošure, plakati)
Što bismo u svojoj ulici promijenili? Kakvu ulicu želimo?
Na TwinSpace-u je potrebno postavljati ostvarene radove (fotografije, likovne i literarne radove i sl.) u mape prema zadatcima: PREDSTAVIMO SE, LOGO PROJEKTA, ULICA U KOJOJ SE NALAZI ŠKOLA, 1. ZADATAK…
Tijekom samog projekta međusobna suradnja ostvarivat će se putem interaktivnih ploča (Padlet, Lino....).
Očekivani rezultati
Učenici će na kraju nastavne godine, u suradnji s učiteljicom/učiteljem, uratke predstavili roditeljima (digitalno ili uživo), ostalim učenicima škole (web stranica ili izložba u prostoru škole) te javno na TwinSpace-u.
Moguće je organizirati završno predstavljanje istraživanja i produkta istraživanja putem eT platforme: vidokonferencija.
Svečana akademija povodom obilježavanja 60. god. škole održana je u kinoteci Zlatna vrata 03. prosinca 2014.
Sigurno ponašanje na internetu - savjeti za roditelje i djecu
https://www.teachtoday.de/hr/Informirati/Pravila_i_savjeti/1702_Sigurno_pona_anje_na_Internetu.htm
https://ucitelji.hr/potraga-za-boljim-internetom-2021/
Znaš li se zaštititi na internetu
https://www.youtube.com/watch?v=zXxXfCbW0ss
9.2.2021. Dan sigurnijeg Interneta
https://www.medijskapismenost.hr/sigurnost-na-internetu/
Hrabri telefon -
https://odrasli.hrabritelefon.hr/clanci/dijete-i-sigurnost-na-internetu/
Ukupno: 838878